Wednesday, 24 August 2011

Ini Kisahku - Wardina Safiyyah


tadi mase aku tengah bw, adelah sorang blogger nie share mengenai video Ini Kisahku - Wardina Safiyyah. tergerak jugak ati yang besar gedabak nie nak tengok. it's just take 20 mins. take a look please. 



' kalau kita berubah untuk jadi baik, Allah akan hantar orang2 yang baik untuk bersama2 kita'. ~Wardina.

turut terasa jugak lepas tengok video nie. almost shed a tears.
rase diri macam naif sangat. aku taw diri aku nie belum cukup baik and sempurna.

B U T 

i tried to become a more better person, tried from a step to another step!
 aku taw aku perlu cari kebahagiaan di akhirat bukan di dunia.
do something manisha!. hidup kite ni pun bukan lame sangat.




Moga Allah bukakan pintu hati kita untuk turut menjadi insan yang lebih baik sebaik insan insan yang mulia di sisi-Nya. InsyaAllah.

1 comment:

Zul Fattah said...

betul tu.. saya stuju..
http://zulfattah.blogspot.com/