Friday 9 December 2011

hari ini.

assalamualaikum.

hari nie saya cuti.stay aje dalam bilik kat matrik nih.sangat sangat lah boring.
tak pergi mane mane pun.nak outing duit kurang.elaun tak masuk masuk.
saya admit yang saya gadis yang sangat boros.
tolonglah jangan ikut perangai 'gebu' saya nihh. 
saya janji lepas ni saya takkan lagi membazir.saya janji saya akan berubah.
 tssk.

now,saya dah masuk semester2.celik mata..pejam mate..dah setahun setengah menimba ilmu kat sini.
lagi 4 bulan  saya akan pergi dan tak akan kembali lagi.*ayat skema. 
result sem1 dah dapat.seriously, sangat sangatlah teruk untuk saya. 
tapi saya bersyukur at least saya still lagi ada peluang untuk teruskan perjuangan.
tapi..
---
---
---


saya rasa bersalah sangat sebab dah hancurkan harapan mama.
ya,saya tahu saya perlu balas balek jasa dia pada saya.dia dah banyak berkorban untuk saya.
gagal sekarang tak bermakna gagal untuk selama lamanya kan.sekarang bukan rezeki saya.
rezeki kita dengan rezeki orang laen tak same kan.
saya janji saya akan cuba membahagiakan mama.i'll try...

huahuas.taknak la sedih sedih tengahari nihh. saya lapar. saya nak makan.
ok!bye.

thanks for reading this entry!






No comments: