Friday 12 August 2011

something what i should face.

assalamualaikum.
dah lame aku tak hapdet blog nie. sibuk sangat ke?? YUPP! aku memang S I B U K. sibuk melayan hati. actually aku malas nak menaip. alaa.. kalau aku menaip bukan ade orang yang sudi bace pon. so, aku terus ambik jalan highway, simpan jew dalam hati yang besar gedabak nie.
dalam hidup nie kita takkan lari dengan perasaan mahu disayangi kan. tak kire la dengan parents, si cinta hati, kawan kawan ataupun dengan kucing yang tersayang. perasaan nie akan hadir dalam hidup seseorang tue yang bernama manusia dengan harapan life way dia akan lebih ceria. indah. aku sebagai manusia yang humble aku teringin ade perasaan macam nie..
hidup nie kite susah nak duga. kadang kadang kita rasa dekat sangat dengan seseorang tue. tapi sebenarnya jauh sangat... walaupun kita dapat capai dan genggam tangan dia, tapi belum tentu hati dia kita dapat selami... mungkin kadang kadang kite dapat tengok dia ketawa, tapi kite tak tahu ape makna di sebalik senyumannya.... bile die menangis, kite ingat kehadiran kita dapat memujuknya, walhal kite langsung tak disenangi... rencah dunia, kita takkan tahu siapa kawan siapa lawan sehinggalah sampai satu mase kite jatuh . . adakah tangan itu menghulurkan bantuan atau kita akan ditinggalkan.
 inilah lumrah hidup. I'll try to accept this fate even though it hurt too much. Pain and heartbreaks are just God's way of saying "I want you to learn how to be stronger and be patient until you meet your right one."

    ALLAH s.w.t always be by ourside.He'll love u more than u could imagine. 
thanks for reading this entry!

2 comments:

Anies Anessa said...

Yes,He always with us

marzaitulmanisha said...

@Anies Anessa :yupp. salam ramadhan! :)