Saturday 28 May 2011

siti aisyah bt. said ## ilysm

 malam tadi aku ade terima mesej dari kawan lame aku nie. bile lame lame aku mesej dengan die hati aku jadi sebak. seriously aku tak sangke die tetap setia berkawan dengan aku, tetap menyayangi aku sebagai seorang kawan. die tak tipu die sayang aku. aku kenal diri die. walaupun muke macam innocent, hati tetap suci == tak pernah menipu.


##  aku ikhlas cakap sya,orang macam mung, aku takkan lupe selagi aku tak accident sampai hilang ingatan.


##  mung jangan bimbang pasal diri mung, dan ape yang mung nak buat sebab aku akan jadi penyokong kuat walaupun dari jauh.


##  belajor molek2 sya ea. tak payah fikir sangat pasal kawan tue. kawan dengan orang yang mung rase boleh terima mung sebab diri mung, bukan sebab lain. aku pun bukan baik tapi kalau mung nak, aku boleh jadi kawang mung sampai bile bile. kalau dah tak ade orang yang sayang mung, mg kena ingat aku kan ade. jadi diri sendiri. baru hidup mung lagi bermakna. jangan bimbang, aku tak akan lupa mung sampai bile bile walaupun maybe kite tak boleh nak jumpe macam dulu dulu. yang aku nak, mung belajar sungguh. buktikan pada mama mung yang mung boleh berjaya. === aku sayang mung jugak.


  aku rase terharu sangat bile bace mesej yang die reply kat aku. resah hati nie jadi campur tolak pulak. ade bahagia, ade rase bersalah. bahagia sebab die tetap ingat aku, tetap ada untuk aku walaupun ape yang terjadi.    kenapa rase bersalah//  aku rase menyesal sebab tak menghargai die, aku sie sie kan persahabatan aku dengan dia. maaf chah. saya MISS awak sangat sangat##





If you're alone, I'll be your shadow.  If you want to cry, I'll be your shoulder.  If you want a hug, I'll be your pillow.  If you need to be happy, I'll be your smile.  But anytime you need a friend, I'll just be me.  

No comments: